Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Provlněné bůčky

Před půlrokem jsem aktivně (byť pasivně odjakživa) propadla salse,proto myslím, že si tohle mé emocionální téma zaslouží taky pár řádkův mém „deníčku“… :o)

 Všechny ty články, kde je jen úvod, jsou beznadějně pryč… proč? Proč? Proč?!

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Kateřina Horáková | neděle 17.11.2013 23:00 | karma článku: 9,41 | přečteno: 555x
  • Další články autora

Kateřina Horáková

Vlasy jak ze salónu krásy

Už jsem někde tady zmínila, že jsem se před dvěma lety stala alergičkou. Naprosto nedobrovolně, podotýkám, každopádně stala...

5.11.2017 v 20:20 | Karma: 8,26 | Přečteno: 231x | Diskuse| Osobní

Kateřina Horáková

ORTHOPHYT s FYTONÁPLASTmi

Jestli máte někde na těle jen kousínek bolavého místečka, je tohle čtení zrovna pro vás, protože tohle je další věc, kterou poctivě aplikuju jak na sebe, tak i na rodinu, přátele, známé, sousedy, kolemjdoucí... prostě na všechny...

9.10.2017 v 20:00 | Karma: 7,22 | Přečteno: 361x | Diskuse| Ostatní

Kateřina Horáková

Detoxikace zvenku

Další ze skvělých tianďáckých věcí, které jsem vyzkoušela, jsou detoxikační bylinné náplasti. Při svém zhýralém způsobu života jsem se rozhodla pro očistu...

24.9.2017 v 19:09 | Karma: 8,51 | Přečteno: 429x | Diskuse| Ostatní

Kateřina Horáková

Já a šneci… přeci

První info o téhle jedné kosmetice jsem slyšela před téměř pěti lety, když se do ní pustila moje známá.

14.9.2017 v 20:00 | Karma: 7,48 | Přečteno: 316x | Diskuse| Osobní

Kateřina Horáková

Kariéra? Oujééé…

Milý deníčku, po roce stávkování jsem zas ucítila potřebu svěřit se. Mám dva (plus dva) křížky na krku a chci býtKO! NEČ! NĚ! úspěšná... :-)

21.1.2015 v 22:10 | Karma: 6,28 | Přečteno: 486x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Aktivisté žádají konec pedagožky Univerzity Karlovy a přednášky o „genocidě v Gaze“

6. května 2024  12:46,  aktualizováno  7.5 9:13

Karlova univerzita by měla přehodnotit zaměstnávání osob jako je doktorka Irena Kalhousová, uvádí...

Důchod daleko, ale práci nedostanou. Nezaměstnaných šedesátníků přibývá

11. května 2024

Premium Lidé kolem šedesátky při hledání zaměstnání narážejí na zeď. Zaměstnavatelé o ně nestojí, preferují...

Publikace Nerudové jsou ostuda. Zesměšňuje všechny vědce, míní europoslanec

9. května 2024  12:08

Ekonomka a kandidátka do Evropského parlamentu za hnutí STAN Danuše Nerudová publikováním do...

Šumperský místostarosta čelí u soudu obvinění ze zneužití dotace

15. května 2024  8:21

Olomoucký krajský soud projednává obžalobu místostarosty Šumperka Karla Hoška za zneužití dotací v...

iDNES Premium jen za 49 Kč na 3 měsíce. Hrajte o lístky na čtvrtfinále MS v hokeji

3. května 2024,  aktualizováno  15.5

Mistrovství světa v hokeji je v plném proudu a při této příležitosti přichází iDNES Premium s...

Francouzské Limoges zakázalo dětem noční vycházky, chce předejít potyčkám

15. května 2024  7:58

Limoges ve střední Francii se stalo dalším městem, které zavedlo noční zákaz vycházení pro děti do...

Vandalové poničili památník holocaustu v Paříži červenými otisky rukou

15. května 2024  7:56

Památník holocaustu v pařížské historické židovské čtvrti Marais neznámí vandalové poničili otisky...

  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 443x
Dobrý den,
mám ráda češtinu, komunikaci, četbu, kulturu, a k tomu všemu jsem společenská, nicméně ne vždycky mám možnost být v "centru" dění… :-)

Seznam rubrik