Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J23a12n55a 46M25a78j88o45v79á

22. 11. 2013 23:37

Omlouvám se že rejpu, ale, pěkně prosím, opravte si tu kultůru, než čeština zakáže Ježíškovi, aby Vám cokoliv v nejbližší pětiletce přinesl...

(a už mlčím).

0 0
možnosti
Foto

Já se zase omlouvám, že si hold v některých věcech nepomůžu. :-)

Berte to tak, že mám češtinu ráda, to ale nadhled a ftípky taky, a tyhle výrazy mě baví a píšu je schválně… jako třeba fejsbůk, víbůch, nebo mému chlapci, že je majláf… patří to ke mně a myslím, že to Ježíšek ví… ;-)

1 0
možnosti
Foto

Podobný zážitek jsem absolvovala minulý měsíc na Sebevrahovi. Nechala jsem se zmást komentářem, že to bude komedie. Nebyla;-D Teda byla, ale divná;-D

0 0
možnosti
Foto

Co bychom včera dali za divnou komedii, tohle nebylo nic, jen rozpačitých sedmdesát minut…:-/

A co to předplatné, Adélo? ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 443x
Dobrý den,
mám ráda češtinu, komunikaci, četbu, kulturu, a k tomu všemu jsem společenská, nicméně ne vždycky mám možnost být v "centru" dění… :-)

Seznam rubrik