Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jé, vzpomněla jsem si, jak mi kdysi cca 10 let nazpátek přátelé díky mému lokání říkali, že jsem jak studna:) A přiznám se, že někdy okolo dvacítky jsem byla dost společenská a takové "večírky" byly pořád. Pak přišla nějaká mez a zklidnila jsem se :) Trefila jste se mi s tím článkem ale do mé nostalgické nálady, už hodinu si pouštím moje oblíbený starý metalový fláky a vzpomínám na ty časy veleváženejch vopic:)

2 0
možnosti
Foto

No Adélo… na jednu stranu mi zní báječně, že jsem někomu dopomohla k takovému rozpoložení, na druhou stranu jsem si tu skoro spolkla jazyk, když čtu "okolo dvacítky"… ;-D

0 0
možnosti
Foto

Kateřino, zřejmě máme stejný koníček;-D...ne, já mám to štěstí, že si při pití umím rozvrhnout síly, takže vydržím vcelku dlouho, bujarý a vesel bez výrauných excesů a málokdy mi jevzle....ještě hezčí je, kolik bolehlavů okolo tím štvu.;-)

1 0
možnosti
Foto

Stejný koníček? Který? Salsu? Sport? Kino? Skákání? Psaní? Nééé, prosím ne, ať není pravda, že Vladimír považuje večůrky za můj koníček… :-)

Vla! Di! Mí! Re! Hovoříte s dámou, tak opatrně, prosím… ;-D

0 0
možnosti
Foto

N31e48l79a 17P55a53l82o50v84á

11. 11. 2013 19:52

Nikdy mě nenapadlo, že lokál může být odvozen od slova "lokat";-DR^

Myslím, že se kajete tak roztomile, že v této chvíli jsou Vaše hříchy nejen odpuštěny, ale i zapomenuty.

(...a předodpuštěny ty, kterých se teprve dopustíte...):-)

1 0
možnosti
Foto

Ech… tohle vědět, nachystám si k ruce lahvinku… :-P

Děkuju i za nasměrování, kam si mám příště chodit pro rozhřešení… ;-D

0 0
možnosti
BM

Takové pocity znám velmi dobře. Kolikrát jsem říkal, že životě už ani kapku.......do druhého dne;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Do druhého dne? Chtěla bych odpovědět něco povzbudivého, ale… fakt do druhého dne?! Pomoc… ;-D8-o;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 443x
Dobrý den,
mám ráda češtinu, komunikaci, četbu, kulturu, a k tomu všemu jsem společenská, nicméně ne vždycky mám možnost být v "centru" dění… :-)

Seznam rubrik