Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Detoxikace zvenku

Další ze skvělých tianďáckých věcí, které jsem vyzkoušela, jsou detoxikační bylinné náplasti. Při svém zhýralém způsobu života jsem se rozhodla pro očistu…

… jednoduše ze sebe sajrajt ze všech těch nepovedených let vytáhnu, ať už jsou to večírky, krachlé vztahy anebo jen to, co člověk pochytá i třeba ze vzduchu. Poslechla jsem si podrobný výklad i s názornou ukázkou náplastí po jednotlivých použitích a šla do toho. Začala jsem se sedmi páry s vírou v to, že po týdnu budu čistá jak okvětí bílé lilie. Náplasti se aplikují na chodidla před devátou hodinou večer, já nohy ještě poslušně navlékla do sibiřek a ulehla s pocitem, že ráno vstanu o poznání zdravější, mladší, krásnější, chytřejší… jak jinak… :-)

No a ráno… vysvlékla jsem se z ponožek a odlepila náplasti, které měly být špinavé od toho, jak se tělo čistí. Fakt jsem zůstala s pusou dokořán a úplně jsem cítila, že se mi nad hlavou rozsvěcuje svatozář, protože JÁ JE MĚLA CELÉ BÍLÉ!!! Sedla jsem hned k písí a dožadovala se paní vedoucí o potvrzení o mé neposkvrněnosti, i když jsem už tušila, že psa jsem zakopala jinde. Po chvilkové debatě a údivu na druhém konci přijímače mě něco napadlo. Vrátila jsem se do koupelny k odloženým běloskvoucím polštářkům čistících bylinek a otočila je. Je mi stydno o tom psát, považuju to jako dvé dvojnásobné selhání, ale já opravdu obě dvě náplasti nalepila rubem nahoru. Tudíž zespodu byly jak prase, mohla jsem je tedy vyhodit a večer správně (!) nalepit další dvě. Nejsem úplně blbá, takže každý další večer jsem si dávala záležet, abych lícovou stranu lepila směrem k chodidlům.

I přes mé úvodní přiznání by mě asi nenapadlo, co se na náplastech ráno může nacházet, bylo toho ve mně asi opravdu dost, takže jsem si kůru protáhla na deset dní a lehce se děsila toho, že se takhle budu oblepovat do alelujá, ale to desáté ráno jsem byla jen lehce ušušňaná. Teda ne já, ale náplasti… očista skončila.

Samozřejmě jsem vyčistila i svého syna, kterému bohatě stačilo sedm dní, protože je to pachole zatím znečištěné jen počínající pubertou. Jinak už jsem měla možnost vyzkoušet i doporučení nalepit náplast při nachlazení na hrudník. Dítě mi při tomhle střídavém počasí chytlo kašel, a aniž bych použila jakýkoli sirup, krásně mu náplast pomohla i tady.

Je to přinejmenším další ze zázraků této značky… buďte s námi krásné… ¦

Autor: Kateřina Horáková | neděle 24.9.2017 19:09 | karma článku: 8,51 | přečteno: 428x
  • Další články autora

Kateřina Horáková

Vlasy jak ze salónu krásy

Už jsem někde tady zmínila, že jsem se před dvěma lety stala alergičkou. Naprosto nedobrovolně, podotýkám, každopádně stala...

5.11.2017 v 20:20 | Karma: 8,26 | Přečteno: 230x | Diskuse| Osobní

Kateřina Horáková

ORTHOPHYT s FYTONÁPLASTmi

Jestli máte někde na těle jen kousínek bolavého místečka, je tohle čtení zrovna pro vás, protože tohle je další věc, kterou poctivě aplikuju jak na sebe, tak i na rodinu, přátele, známé, sousedy, kolemjdoucí... prostě na všechny...

9.10.2017 v 20:00 | Karma: 7,22 | Přečteno: 361x | Diskuse| Ostatní

Kateřina Horáková

Já a šneci… přeci

První info o téhle jedné kosmetice jsem slyšela před téměř pěti lety, když se do ní pustila moje známá.

14.9.2017 v 20:00 | Karma: 7,48 | Přečteno: 315x | Diskuse| Osobní

Kateřina Horáková

Kariéra? Oujééé…

Milý deníčku, po roce stávkování jsem zas ucítila potřebu svěřit se. Mám dva (plus dva) křížky na krku a chci býtKO! NEČ! NĚ! úspěšná... :-)

21.1.2015 v 22:10 | Karma: 6,28 | Přečteno: 485x | Diskuse| Ostatní

Kateřina Horáková

RVHP aneb Rozvoj Vnitřních Hodnot Především

Můj milý deníčku, přišla jsem se jen v krátkosti zamyslet... všechno kolem mě prochází určitým vývojem, tedy i já...

24.1.2014 v 18:00 | Karma: 6,91 | Přečteno: 391x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Trumpova bulvární odysea. Jeho věrní z něj dělali nadsamce, soupeře likvidovali

25. dubna 2024  14:10

Premium Aktuální soud s Donaldem Trumpem, ve kterém se propírají i jeho opakované zálety, je unikátní...

Langšádlová končí jako ministryně pro vědu a výzkum. Nahradit ji může Havel

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  13:55

Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy jako ministryně pro vědu a výzkum. Jméno...

Muž se nadýchal chemikálie, která unikla z tlakové lahve. Patrně jde o chlor

25. dubna 2024  13:45

Kvůli úniku neznámého štiplavého plynu zasahovali hasiči ve středu a ve čtvrtek v Gorkého ulici v...

Zastal se urážené kamarádky, schytal kopanec do hlavy. Policie hledá útočníka

25. dubna 2024  13:42

Pražští policisté pátrají po agresorovi, který v březnu v Karlíně napadl jiného muže. Incident se...

  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 443x
Dobrý den,
mám ráda češtinu, komunikaci, četbu, kulturu, a k tomu všemu jsem společenská, nicméně ne vždycky mám možnost být v "centru" dění… :-)

Seznam rubrik